Ahir, durant tota la jornada lectiva, el centre es va convertir en un espai al qual l’alumnat de diferents etapes compartien experiències i dinàmiques plegats. Mitjançant les ciències experimentals els alumnes de cursos superiors proposaren dinàmiques vivencials per entendre processos biològics, físics o químics als més petits de l’escola.

Així doncs, dins secundària, els alumnes de tercer es van distribuir en grups cooperatius per presentar als companys de primer una dinàmica de jocs interactius sobre els sentits.

També, des de primera hora, els alumnes que cursen els batxillerats científic o tecnològic van encetar el dia amb experimentacions tan variades com interessants: la sublimació del iode, la descomposició de l’aigua oxigenada, precipitacions i redissolució d’elements…

Finalment, l’horabaixa els alumnes de cicles formatius van amenitzar les aules d’infantil amb una proposta tant ambiciosa com útil per les rutines d’aula: entendre que són els bacteris, com ens poden afectar i que hem de fer per prevenir la seva afectació.

Una diada de germanor, convivència i ciència on petits i grans gaudiren amb la ciència.