Secretaria i administració

El Col·legi ofereix un servei de Secretaria i Administració a les famílies i alumnes que necessiten fer qualsevol tràmit, com ara gestionar beques i ajudes, demanar certificats, fer canvis de dades personals o de forma de pagaments, recollir títols, realitzar pagaments, etc.

Atendrà qualsevol consulta sobre aspectes administratius, acadèmics i comptables, i resoldrà qualsevol dubtes damunt el funcionament diari del centre.

RECEPCIÓ

Horari:
D’octubre a juny
07:50 a 18:30 hores ininterrompudament.

Mesos de Juliol i setembre
08:00 a 14:00 hores ininterrompudament.

També podeu contactar-hi per telèfon al 971 60 63 97 o via correu electrònic a recepciopalma@lasallevp.es

SECRETARIA i ADMINISTRACIÓ

Horari per a atenció a les famílies és el següent:

D’octubre a juny
Dilluns, Dimecres i Divendres de 08:00 a 10:00 hores.

Dimarts i Dijous de 14:30 a 16:30 hores.

Mesos de juliol i setembre
Dilluns, Dimecres i Divendres de 08:00 a 10:00 hores.

També podeu contactar-hi per telèfon al 971 60 63 85 o via correu electrònic a administracionpalma@lasallevp.es